نمایشگاه سنگ طبیعی تهران از سال 1376 به صورت سالانه برگزار می شود و آخرین فناوری ها، محصولات و خدمات در بخش سنگ طبیعی را به نمایش می گذارد. اندازه و اهمیت آن در طول سال ها افزایش یافته است و استفاده از سنگ طبیعی را به عنوان یک ماده سبز ترویج می کند و تجارت بین المللی و فرصت های شبکه را تسهیل می کند. امروزه، همچنان یک رویداد کلیدی در صنعت سنگ است و بستری را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا آخرین محصولات خود را به نمایش بگذارند و فرصت‌های تجاری جدید را کشف کنند.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه سنگ تهران


 درباره شرکت روشان روز

مجری و برگزار کننده نمایشگاه سنگ تهران

روز سوم نمایشگاه بین المللی سنگ ایران – تهران 1402


حضور پرشور بازدیدکنندگان و فعالان صنعت سنگ در سومین روز نمایشگاه
سومین روز از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران – تهران که در محل نمایشگاه شهر آفتاب از 8 الی 11خرداد ماه 1402 در حال برگزاری است، با استقبال پرشور بازدیدکنندگان و فعالان صنعت سنگ از سراسر کشور همراه بود.
در این روز، غرفه داران ضمن ارائه جدیدترین محصولات و خدمات خود به بازدیدکنندگان، به تبادل نظر و مذاکره با خریداران و سرمایه گذاران پرداختند. همچنین، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی متعددی در زمینه های مختلف صنعت سنگ برگزار شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.


مهمترین رویدادهای روز سوم:


بازدید مقامات دولتی و لشکری از نمایشگاه: در این روز، رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر صمت، معاون وزیر راه و شهرسازی و جمعی دیگر از مقامات دولتی و لشکری از نمایشگاه بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت ها و دستاوردهای صنعت سنگ کشور قرار گرفتند.
برگزاری کارگاه های آموزشی: در این روز، کارگاه های آموزشی متعددی با عناوین “نقش معدن در توسعه پایدار صنعت سنگ”، “معرفی جدیدترین فناوری های

مراسم افتتاحیه نمایشگاه سنگ تهران

فرآوری سنگ” و “بازاریابی و صادرات سنگ” برگزار شد.


برگزاری نشست های تخصصی: در این روز، نشست های تخصصی متعددی با عناوین “چالش ها و فرصت های پیش روی صنعت سنگ ایران”، “نقش تشکل ها در توسعه صنعت سنگ” و “بررسی راهکارهای افزایش صادرات سنگ” برگزار شد.


حضور پررنگ رسانه ها:


رسانه های مختلف داخلی و خارجی نیز در سومین روز نمایشگاه حضور پررنگی داشتند و به انعکاس اخبار و رویدادهای نمایشگاه پرداختند.


گزارش تصویری:


تصاویر متعددی از غرفه ها، رویدادها و بازدیدکنندگان نمایشگاه در وب سایت رسمی نمایشگاه و شبکه های اجتماعی منتشر شده است.


آمار بازدید:


طبق اعلام برگزارکنندگان نمایشگاه، در سومین روز نمایشگاه، بیش از 10 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند.


پیش بینی:


با توجه به استقبال گسترده ای که از نمایشگاه تاکنون شده است، پیش بینی می شود که سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران – تهران به یکی از موفق ترین دوره های برگزاری این نمایشگاه تبدیل شود

 شرکت روشان روز به عنوان مرکز بین المللی اطلاع رسانی سنگ از سال 1375 به فعالیت های فرهنگی، تبلیغاتی، انتشاراتی و نمایشگاهی در زمینه صنعت سنگ ساختمانی پرداخته است. این شرکت گردآورنده و ناشر تنها کتاب راهنمای این صنعت به نام کتاب راهنمای سنگ است که هر ساله یک جلد از آن در دسترس عموم قرار می گیرد.

شرکت روشان روز در زمینه انتشار کتب علمی، تخصصی و فنی استخراج معادن سنگ فعالیت های قابل قبولی داشته و تاکنون چندین جلد کتاب در این زمینه به علاقه‌مندان ارائه کرده است. یکی از مهمترین آنها کتاب فهرست سنگ طبیعی است که برای اولین بار در کشور توسط این مجموعه ارائه شد. این شرکت تنها ناشر است که فقط در زمینه صنعت سنگ فعالیت می کند.

فعالیت های نمایشگاهی شرکت روشان روز در دو بخش داخلی و خارجی خدمات قابل توجهی به فعالان صنعت سنگ ارائه کرده است. همچنین برای اولین بار
غرفه کشور عزیزمان در نمایشگاه های بین المللی سنگ برگزار شد. این شرکت مجری نمایشگاه بین المللی سنگ در تهران می باشد.

نمایشگاه سنگ تهران و حضور دوستان در یک قاب آقای وحید آدمی از موسسین و سهامداران شرکت روشان روز و مدیرعامل سنگ آوا ، آقای محسن کرمانشاهی مدیریت سنگ میکاشیست ، آقای محمد مطیعی مدیر عامل روشان روز و برگزار کننده نمایشگاه سنگ تهران و دکتر رضا طهرانی مدیر عامل گروه صنعتی مارامو

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *